zondag 14 april 2013

Appeltaart met banketbakkersroom voor Opa

Opa werd 65 jaar en dat werd uiteraard gevoerd.
Eerst werd er gebeld dat we niet al te vroeg moesten komen want we gingen bbq-en, maar opa en oma zouden het toch wel erg fijn vinden wanneer wij wat eerder zouden komen zodat ze nog even langer konden genieten van Thijs & Aniek.

Dus ik zei dat is goed, maak ik een lekker taartje, want een verjaardag zonder taart is geen feestje voor mijn kinderen (misschien zijn ze daarin inmiddels een beetje verwend :) ).
Een weekje voor de verjaardag van mijn vader kreeg ik een telefoontje, of ik dan misschien een appeltaart zou willen maken in plaats van een taart met fondant/marsepein.

Tja, ik had al een heleboel plannen, maar de wens van de jarige gaat dan toch voor. Dus het werd een appeltaart, maar dan wel een taart met iets extra's.
Na een beetje googlen  vond ik een recept voor een appelkruimeltaart met banketbakkersroom er in, dat leek me wel eens leuk om te proberen en zie hier het resultaat.





Het was een lekkere taart en het belangrijkste opa was er blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten