zondag 19 mei 2013

Vlindertaart voor Isis 1e verjaardag

Isis een nichtje van Mayra en Sem werd 1 jaar. Haar ouders hebben bij Mayra en Sem al een aantal keer gezien en geproefd wat voor taarten ik maakte, zo kwam de vraag of ik ook voor Isis een taart wilde maken.  Het moest een bijzondere taart worden, gebaseerd op het geboortekaartje.


Na nog wat mailtjes over en weer en ook een schetsje van mijn kant werd het definitief.



Het werd een biscuit met frambozen bavarois als vulling. Met een paar cupcakejes erbij.


Zoals meestal wel te verwachten is bij mij, is de taart wel ietsjes anders geworden dan het door mij gemaakte schetsje, maar het kwam toch wel redelijk in de buurt.




 De vader van de jarige kwam de taart halen en zag meteen het kaartje erin dus herkenbaar was het zeker.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten