zaterdag 12 mei 2012

Dubbel cupcake plezier voor Steven & Ilona

12 en 13 mei zijn Ilona en Steven jarig, twee goede, lieve, leuke vrienden.
Na hun uitnodiging kwam natuurlijk van onze kant de vraag: "Hebben jullie nog wensen?"

Het antwoord was nee, of nou ja, een aardbeienplantje... dus toen heb ik gevraagd of ze het leuk zouden vinden wanneer ik iets zou bakken. Ilona zei volmondig ja.

Met Ilona heb ik vervolgens overlegd welke smaken ze dan lekker zouden vinden...

Dat werd chocolade voor Ilona en iets citroenigs voor Steven.

Dus ging ik weer lekker bakken en voor Ilona heb ik toen een red velvet cupcake gemaakt, volgens het recept van Lily's cupcakes maar dan met een extraatje, ik heb deze cupcakes voor het opspuiten van de botercreme een dip chocoladeganache gegeven, extra chocolade cake dus.



Voor Steven heb ik dus citroencuplakes gemaakt ook volgens een recept van Lily's cupcakes, toch heb ik ook aan deze cupcakes een extraatje toegevoegd, onder de topping zat hier een beetje frambozencaramel.
Ook deze cupcakes heb ik gemaakt in mini- en normaalformaat. Versierd met wat goud en zilversprinkles zien ook deze cupcakes er lekker uit.


Ook de aardbeienplantjes hebben we toch ook nog gekocht en gelukkig viel het geheel weer in de smaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten