zondag 15 juli 2012

Alle eendjes zwemmen in het water

Op 15 juli is Minke 1 jaar geworden. Tijdens het hardlopen met haar moeder, had ik al geopperd of ik nog iets zou bakken. Ze ging er over nadenken, want ze wil me niet opzadelen met uren werk. Ook al had ik dat geen enkel probleem gevonden, ik vind het een heerlijk tijdverdrijf, kan ik dat ook wel weer begrijpen.

Toch vond ze het wel leuk als ik mini-cupcakes zou maken, maar we hebben elkaar die week niet meer gesproken, dus uiteindelijk heb ik op zondagmorgen allereerst een berichtje gestuurd om haar te feliciteren met de verjaardag van haar dochter en daarna gevraagd of ze nog cupcakejes wilde en zo ja, hoeveel.

Het duurde even voor er een reactie kwam, maar de reactie was positief. voor het feestje die dag 10 cakejes, maar als ik tijd over had 20, ook meteen voor op het kinderdagverblijf.
Dus thuis kon ik snel aan de slag, het werden wel hele verse cakejes, maar wat er boven op? Ik wist niet of ze thuis een thema zouden hebben, dat had ik niet gevraagd, dus besloot om eendjes te maken. eerst wilde ik ze in de botercreme zetten, maar toen bedacht ik me, kleine kindjes, die vinden fondant heel erg lekker.
Dus een klein beetje topping, een blauw schijfje met een golfjesprint er in gerold en dan een eendje er op.

1 opmerking:

  1. ... En ze zagen er werkelijk prachtig uit en de kindjes hebben ervan gesmuld!

    BeantwoordenVerwijderen