vrijdag 20 juli 2012

Week van de eendjes, deel 2

Ook op mijn afdeling neemt een collega afscheid in verband met zwangerschapsverlof. Alleen haar laatste werkdag is vrijdag. Afgelopen weken heb ik bij mijn collega's geld ingezameld om weer een mand voor haar te maken met kadootjes waar zij, haar man en zoontje hopelijk wel plezier aan zullen beleven. de kadootjes zijn allemaal gekocht en staan al op kantoor te wachten, maar net als de vorige keer, zie mijn blog zwangerschapsverlof-cupcakes.html, vind ik het ook nu wel leuk om toch ook nog cupcakes mee te nemen.

Aangezien Evelien ook dit keer niet weet of ze een jongetje of een meisje gaat krijgen, is het wel leuk om daar met de cupcakes ook iets mee te doen. Vandaar nog meer eendjes, maar nu niet geel, maar roze en blauw.



Uiteraard moeten deze nog op de cupcakes komen die dit keer bestaan uit vanille cake, met witte chocolade ganache dip, gedecoreerd met muisjes, uiteraard roze/blauw/wit  dan nog een toefje opgeklopte witte chocolade ganache met de eendjes als decoratie. Zie hier het eindresultaat. Een doosje voor Evelien om mee te nemen naar huis en daarnaast ook nog genoeg voor de rest van de collega's.






1 opmerking:

  1. Wat een leuke crea idee! Jazeker moeten we dit vaker doen. De hele afdeling heeft genoten van jouw eendjes. De tall-cupcake moet nog op geoefend worden. Zo blijf je leren.

    BeantwoordenVerwijderen