zaterdag 29 juni 2013

Taartje met lussenstrik voor José

Nadat een een collega, die ook graag taarten bakt, voor de 70ste verjaardag van haar moeder een taart met lussenstrik had gemaakt en zei dat ik dat toch echt ook eens moest proberen. Besloot ik dat ik dit zou doen voor de verjaardag van mijn lieve collega en vriendin José. Wat zij niet wist, is dat ik al weken bezig was met haar verjaardag. Maar goed, mijn eerste lussenstrik dus, 1 ding heb ik er zeker van geleerd, begin op tijd. Maar oh... wat is het leuk om te doen.

Via de website http://www.tartacadabra.com/ heb ik gebruik gemaakt van de "How-to" die voorzien van foto's heel goed te volgen is.

Op de verjaardag van José ging ik haar dus 's morgens tussen half 9 en kwart voor 9 's morgens verassen. Dat is zeker gelukt, ze was zelfs al bang dat ik niet was uitgenodigd, wat hadden we een leuke dag.

Ik nam haar mee, terwijl we het taartje achterlieten. 's Avonds toen ze weer thuis was en iedereen genoeg had van de bbq en lekker aan de koffie zat, kwam het taartje weer tevoorschijn. Ze heeft er heerlijk van genoten.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten