maandag 14 oktober 2013

Opa 75 jaar

Mijn schoonvader werd 75 jaar. Dat werd gevierd, uit praktische overwegingen de dag voor zijn daadwerkelijke verjaardag vanaf 14 uur 's middags. Zonder overleg besloot ik een taartje te maken, ik kon het gewoon niet laten, al was het maar op daadwerkelijk op zijn verjaardag op te eten. Maar ja, wat zet je dan op die taart. Allereerst zijn leeftijd, dat was simpel, maar verder...

Nu is hij nog best actief, een paar keer week bridgen, gek op voetbal kijken, zowel op tv als langs de lijn bij zijn kleinkinderen. Opa is bij thuiswedstrijden een trouwe fan. Daarnaast zorgt hij ook nog wekelijks voor een bosje rozen in huis. Ik besloot met deze dingen iets te doen. Het werd een klein taartje gevuld met Zwiterse room en frambozenjam, afgesmeerd met witte chocoladeganache botercrème.



Toen we met het taartje aankwamen, werd het door mijn schoonmoeder meteen aan alle aanwezigen getoond, de reacties waren wel erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten